Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Translate

Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

Η ουσία του Θεού παντάπασιν εστι ανωνύμως.Τα ονοματα αναγονται στην ενεργεία, δια της ενέργειας του Θεού γινομεθα θεοί κατα χάριν (4ος τομος φιλοκαλία 185)
Πουθενά στο ιερό Ευαγγέλιο δεν φαινότανε η λέξη ΙΕΧΩΒΑ,δηλαδη στο πρωτότυπο ,αλλα ΓΙΑΧΒΕ.
Κατα τη σωστή προφορά την αρχικη το όνομα του αληθινού Θεού στα Εβραϊκά ειναι το ΓΙΑΧΒΕ.
Οι Εβραίοι απο υπερβολική ευλάβεια και κατα παρεξήγηση του (Λευιτικού κδ. 16) απέφευγαν να προφέρουν το προσωπικό όνομα του Θεού το τετραγραμματο  το ΙΑΒΕ.
Οι δε Μασοριται λόγιοι κατα το μισο της πρωτης χιλιετιας  μ.χ στα  σύμφωνα του ονοματος του Θεού πρόσθεσαν τα φωνήεντα αλλου ονόματος του Αδωνάι και απο αυτο προήλθε το νόθο ονομα ΙΕΧΩΒΑ.Ειναι μεταγενέστερα προφορά των Μασοριτων.
Ο Θεος δεν εχει ονομα,ουτε μιλούν στον ουρανό Εβραϊκά,αλλα στον Μωυσή ο Θεός έδωσε συμβατικός το  Εβραϊκό ονομα το οποιο μεταφράζεται ( Ο ΕΣΤΙ ).Με του συμβατικου και παραδόξου ονόματος ο Θεός θέλησε να εκφράσει την αλήθεια οτι αυτός είναι ο ΩΝ,ο υπαρχών,ο αληθινός θεος( έξοδος γ. 13-15 ).Εαν εμφανιζόταν λ.χ στον Σωκράτη ασφαλώς δεν θα έδινε Εβραϊκό όνομα,αλλα Ελληνικό .Οι Απόστολοι στην Ελληνική γλωσσά γραψαντες  την Καινή Διαθήκη, ούτε μια φορά δεν ονομάζουν το Θεό ΙΕΧΩΒΑ η ΓΙΑΧΒΕ αλλα τον ονομάζουν με την Ελληνική γλωσσά ΚΥΡΙΟΣ που σημαίνει έγκυρος, γνήσιος ο έχων κύρος.
Το όνομα του Θεού έχει σημασία ως έννοια οχι ως λέξη.Ετσι μετέφραζαν οι απόστολοι και αλλα κύρια ονόματα λ.χ το Κηφας σημαίνει Πέτρος(Ιω.α. 43)το Ταβιθα σημαίνει Δορκας (Πραξεις Θ.36-39).
Το ΙΕΧΩΒΑ ειναι ονομα παραφθαρμενο το ονομα του Θεου στα Εβραϊκά ειναι ΓΙΑΧΒΕ.
Ο Θεος έδωσε το όνομα του δια μέσου του Μωησεως και στο Εβραϊκό κείμενο όνομα Αιώνιων(έξοδος γ. 14 εγω ειμι ο ΩΝ).
Εγω ειμι ο Θεος του πατρος σου,Θεος Αβραάμ και Θεος Ισαάκ και Θεος Ιακώβ(εξοδος γ.6)
Και το ονομα μου Κυριος ουκ εδηλωσα αυτοις(εξοδος στ,3)
Και επωνομασε το ονομα αυτου Κυριος(εξοδος ΙΖ 15)
Εγω ειμι Κυριος ο Θεος σου (εξοδος κ.1)
Εγω ειμι το Α και το Ω ο Πρωτος και ο Εσχατος η Αρχη και το Τελος(Αποκ.Ιωαννου ο κβ.13).
Το ονομα του Θεου Ιεχωβα δεν συνανταται ουτε μια φορα στην Αγια Γραφη ειναι κατασκεύασμα του δεκατου αιώνα.Απο εσφαλμένη ανάγνωση του τετρασυμφωνου ονοματος του Θεου ΓΧΒΧ.Η σωστη ανάγνωση της λέξεως ΓΧΒΧ ειναι ΓΙΑΧΒΕ  οπως το παρουσιαζει το εβραϊκό κείμενο της Αγιας Γραφης αυτη αποδιδεται συνηθως στην Ελληνικη με την λεξη ΩΝ.Η επίσημη αποκάλυψη του ονόματος του Θεου ΓΙΑΧΒΕ εγινε απο τον ιδιο το Θεο επανω στο Ορος Σινα(εξοδος 3,3)
Η λέξη ΓΙΑΧΒΕ ειναι μετοχή του ρήματος Χαγιά =γιγνομαι,ζω, υπάρχω,ειμι απο το οποιο παραγεται και το ουσιαστικό Εύα= ζωή.
Στην ερώτηση του Μωησεως ποιο ειναι το όνομα του η απάντηση του Θεου ηταν η εξής Βαγιωμερ Ελχειμ ελ Μωσε =Ειμαι αυτος που ειμαι. Εγχε ασερ εγχε που σημαινει ημουν και θα ειμαι εκεινος που ημουν  και υπηρξα ο ΩΝ.
Οι  χιλιαστές λενε ο Κυριος μας εχει ενα προσωπικό ονομα ΙΕΧΩΒΑ και μας παραπέμπουν προς (Α κορινθ. η 5-6) αλλα εδω ομιλει για τον Κ.Η.Ι Χριστο.
Επισης μας παραπεμπουν στον ψαλμο (ΠΓ,82 και 19) αλλα και αυτο λεγει Κυριος και οχι ΙΕΧΩΒΑΣ.
Επισης στο (εξοδος γ. 15)λεει τουτο μου εστιν ονομα αιωνιον Κυριος ο Θεος των πατερων ημων και οχι ΙΕΧΩΒΑΣ.Επισης στο (Ησαΐας μβ,8) λεει εγω Κυριος ο Θεος τουτο μου εστι το ονομα την δοξα μου ετερω ου δωσω.Εμεις φερουμε το ονομα χριστιανοι γιατι;;;;;
Χριστιανοι ονομαζόμαστε οχι μονο γιατι πιστεύουμε στον Χριστό αλλα γιατι χρειομεθα με το επουράνιο χρίσμα.
Αυτο , Χριστοι Κυριου και μετοχοι Χριστου γενομενοι κατ'εκεινο το ψαλμικο (Ψαλ. μδ.9).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου